Соціально-психологічна служба школи І-ІІІ ступенів №285, міста Києва

Головна / Батькам / Соціально-психологічна служба школи І-ІІІ ступенів №285, міста Києва

Основною метою діяльності психологічної служби у школі є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня на гуманістично – інноваційних засадах, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Задачі психологічної служби школи:

  • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • соціально-психологічний супровід  дітей пільгових категорій;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
  • сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови  для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення   індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

Види роботи:

  1. Консультативна, яка полягає в допомозі учню, учителю, батькові вирішити ті проблеми, з якими вони приходять до психолога та соціального педагога.
  2. Психодіагностична включає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів). На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.
  3. Психокорекційна робота направлена на подолання негативних явищ в учбовому закладі, в сім’ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особи учня.
  4. Профілактична робота, суть якої полягає в попередженні можливих неблагополуч в психологічному і особовому розвитку учня

З 01 квітня 2011р.  у школі (а також у 7 містах України) впроваджена комплексна інформаційно-освітньої протиалкогольна програма “Сімейна розмова”, що рекомендована Міністерством освіти і науки України листом від 23.12.2009 року №1/11-10466.

Рубрики:

  • поради  учням, учителям та батькам;
  • результати діагностики;
  • цікаві події;

10 кроків, щоб стати кращими батьками

Як можна допомогти дитині добре поводитись?

Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.

  • Подавайте дітям приклад хорошої поведінки
  • Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка – приклад для наслідування.
  • Змінюйте оточення, а не дитину
  • Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.
  • Висловлюйте свої бажання позитивно
  • Кажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.
  • Висувайте реальні вимоги
  • Запитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей.
  • Не надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням
  • В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими – використовуйте тактику переключення уваги.
  • Обирайте виховання без побиття та крику

Результати діагностики

Цікаві події

↶ Повернутися на головну